Re: [Czuwaj] Wiek

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 29 Sty 2008, 16:36:52 CET

::czy do bycia kierownikiem wydziału o charakterze "technicznym" stopień
::podharcmistrza / podharcmistrzyni jest niezbędny - ale moim zdaniem każdy,
::kto zajmuje się czymś w ZHP, zwłaszcza na poziomie centralnym powinien
::spełniać warunki, z których drwisz w poprzednim mailu.

Helono,  z niczego nie drwię. Gdzie znalazłas drwinę?

Też uważam, że instruktorzy powinni byc ideowi. Tez uważam, że skoro mają byc wzorem obywatela, to powinni przestrzegać zapisów PH, byc słownymi na przykład. A więc zgadzamy się! Tez uważam, że pewne funkcje powinny bytc obsadzane przez Instruktorów (ideowych) ale nie wszystkie.

No i to można rozmawić, czy główna księgowa GK musi byc instruktorem? Albo np. szef internetu? a rzecznik prasowy?

Podobnie jest ze strukturą. Pisałem o randze. Uzyłem takiego arugmentu, że nie zrozumiałe jest dla mnie umieszczenie w strukturze na niższej randze osoby odpowiedzialnej np. za wędrowników od osoby odpowiedzialnej np. za kontrole wewnętrzną.

 Ty użyłas innego argumentu, napisałaś "a mi sie wydaje...". No i tez dobrze. Mozemy miec chyba inne zdania?

Seascout