[Czuwaj] Wymagania na kierownika WNT

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 29 Sty 2008, 15:25:06 CET

Witam wszystkich,

z uwaga czytam wszystkie Wasze glosy odnoszące
się do opublikowanych wymagan w konkursie
na szefa WNT. Mysle, ze wszystkim nam chodzi
w sumie o to samo - aby wybrac dobrego specjaliste
na te funkcje, który będzie ja dobrze pelnil.

Iwona Jakimowicz napisala:
> mnie bardziej ciekawi, ze aby być dobrym informatykiem, człowiekiem
> znającym się na nowych technologiach trzeba być bezwzględnie minimum
> phm.
oczywiscie na tak postawione pytanie odpowiedz moze byc tylko
jedna czyli - aby być dobrym informatykiem nie trzeba
być od razu phm. Tylko formułując takie zalozenie
nie chodzilo nam akurat o odpowiedz na takie pytanie.

My nie szukamy tylko dobrego informatyka bo szef
WNT ma być nie tylko informatykiem. Szukamy instruktora
znającego nasza organizacje od srodka, orientującego się
w potrzebach np. komunikacji służbowej roznych zespołów
w hufcach i chorągwiach, ich relacjach z GK ZHP,
aby np. pracowac nad elektronicznym obiegiem dokumentow
w ZHP. A do tego nie wystarczy być tylko informatykiem,
trzeba mieć jeszcze praktyke pracy w takich zespołach.
Stad takie wlasnie wymaganie.

Zgadzam tez sie z Czesiem, ze Dominik Domin pomylil
funkcje szefa WNT z podlegającym mu szefem ZI.

Mam nadzieje, ze troche czytelniej opisałem intencje
jakie nami kierowaly kiedy ogłaszaliśmy konkurs
z takimi wymaganiami.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm. Rafal Bednarczyk