[Czuwaj] mianowania

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 30 Sty 2008, 10:20:17 CET

Dnia 29-01-2008 o godz. 21:28 Seascout napisał(a):
> ::do tej koncepcji opracowac zalozenia, które maja być
> ::prezentowane wlasnie na rozmowie kwalifikacyjnej
>

> Rafał, skoro jesteś od zarządzania... Jaki jest klucz powoływania ludzi
> poprzez rozmowę kwalifikacyjną / ogłoszenia?
>
> To znaczy... kiedy jest ogłoszenie i konkurs, a kiedy mianowanie "spod
> palca"?
>
> Seascout

Ja tez jestem ciekawa, biorąc pod uwagę, że niektórzy podpisują się jako
kierownik wydziału nie mając nawet mianowania rozkazem - na delikatne
zwrócenie uwagi, że nie tak chyba powinno być - usłyszałam, ze nudzę. No
cóż.
Ale może teraz tak przez zasiedzenie otrzymuje się niektóre funkcje -
wpierw po. rzecznika podpisywał sie jako rzecznik i nim został, teraz
podpisuje sie jako kierownik wydziału, wiec pewnie też nim zostanie. Ale
czy nie dało by się tak po kolei - konkurs, mianowanie itp.

Wielka Gala Boksu Zawodowego w Lublinie!
Tych emocji nie możesz przegapić - sprawdź już teraz! - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FKolodziej-walczy-z-Hubertem.html&sid=199