[Czuwaj] Wiek

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Wto, 29 Sty 2008, 17:16:46 CET

czesiek.harcerstwo pisze:
> ----- Original Message ----- From: "Dominik Jan Domin"
> <dominik.jan.domin w gmail.com>

- poparte praktyką doświadczenie w administrowaniu serwerami opartymi o
Linux i Microsoft Windows
- praktyka w zakresie wykonania stron www
- biegła znajomość php i mysql
- doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa aplikacji webowych
- wiedza z zakresu rynku usług internetowych i telefonizacji
- opracował założenia koncepcji informatyzacji i łączności telefonicznej
w ZHP

To są wymagania BEZWZGLĘDNE. Nie wiem, jak ma pracowac ten człowiek, ale
raczej czytam o wymaganiach technicznych - tylko ten PHM w nich dziwnie
zgrzyta.

A ciekawie brzmi ostatni punkt: to jest czas przeszły. Kto to opracoWAŁ?

DJD

PS. Ktoś może to przełożyć na język zrozumiały dla mnie - co to są
"założenia koncepcji"?

Zwłaszcza to os