[Czuwaj] Wiek

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 29 Sty 2008, 17:24:55 CET

Witam,

Dominik Jan Domin był uprzejmy napisac:

> To są wymagania BEZWZGLĘDNE. Nie wiem, jak ma pracowac ten człowiek,
> ale
> raczej czytam o wymaganiach technicznych - tylko ten PHM w nich dziwnie
> zgrzyta.
>
> A ciekawie brzmi ostatni punkt: to jest czas przeszły. Kto to
> opracoWAŁ?
>
> DJD
>
> PS. Ktoś może to przełożyć na język zrozumiały dla mnie - co to są
> "założenia koncepcji"?

moze rzeczywiscie nie jest to sformułowane tak, ze wszystko
jest jasne - po to wlasnie jest podany kontakt do osoby,
ktorej można zadac pytanie.

A jeśli chodzi o sformułowanie koncepcji to po prostu
chodzi o wymog przygotowania takich wlasnie założeń,
które maja być podstawa do rozmowy kwalifikacyjnej
czyli chodzi o to, aby przyszedł ktos to ma jakas wizje
tych zagadnien i chce ja przedstawic podczas rozmowy
kwalifikacyjnej.

pozdrawiam
R. Bednarczyk