[Czuwaj] Wiek

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Wto, 29 Sty 2008, 17:44:36 CET

Rafal Bednarczyk pisze:

> A jeśli chodzi o sformułowanie koncepcji to po prostu
> chodzi o wymog przygotowania takich wlasnie założeń,
> które maja być podstawa do rozmowy kwalifikacyjnej
> czyli chodzi o to, aby przyszedł ktos to ma jakas wizje
> tych zagadnien i chce ja przedstawic podczas rozmowy
> kwalifikacyjnej.

Rafale, rozumiem okreslenie "sformułowanie koncepcji" lub "sformułowanie
założeń". Nie rozumiem "założeń koncepcji".

Ale to, ze trzeba to przygotować na rozmowę kwalifikacyjną jako materiał
do dyskusji, to jest novum, które z informacji w ogłoszeniu nie wynika.

DJD