[Czuwaj] Wiek

Wto, 29 Sty 2008, 18:09:12 CET

Dnia wtorek, 29 stycznia 2008, Rafal Bednarczyk napisał:

> no to widac zupelnie inaczej interpretujemy wlasnie
> ten ostatni punkt bezwzglednych wymagan:
> - opracował założenia koncepcji informatyzacji i łączności telefonicznej w
> ZHP
> Dla mnie to zdanie wlasnie to oznacza

Oczywiście zawsze można się zasłonić subiektywizmem i konstrukcjami
typu: "według mnie", "moim zdaniem", "dla mnie".

Cóż jednak szkodzi formułować myśli w sposób ścisły i jednoznaczny?

"Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat będzie zobowiązany przedstawić
opracowane przez siebie założenia informatyzacji i łączności telefonicznej w
ZHP"

Bo rozumiem, że jeżeli ktoś ma koncepcję, projekt tej informatyzacji, to
założenia projektu są tym samym czym założenia samej informatyzacji, która
będzie realizowana według tegoż projektu (rrrrrrrrrrany...)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"