[Czuwaj] Wiek

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 29 Sty 2008, 18:22:35 CET

Witam,

Marcin Bednarski był uprzejmy napisac:

> Cóż jednak szkodzi formułować myśli w sposób ścisły i jednoznaczny?
to prawda - nic nie szkodzi. Jeżeli przynajmniej 2 osoby
odczytaly to inaczej niż ja chciałem to rzeczywiście
zgadzam się, ze trzeba to napisac czytelniej.
Przeredagujemy wiec ten punkt

> Bo rozumiem, że jeżeli ktoś ma koncepcję, projekt tej informatyzacji,
> założenia projektu są tym samym czym założenia samej informatyzacji,
> która
> będzie realizowana według tegoż projektu (rrrrrrrrrrany...)
chodzilo o cos mniej niz koncepcja - o podstawy czyli dla
mnie zalozenia, skrot, spis tresci...

pozdrawiam
R. Bednarczyk