[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 30 Sty 2008, 09:44:36 CET

29-01-08, Piotr Kowalczewski <kowalka8 w wp.pl> napisał(a):
> Jestem szczerze ciekaw, ile osób będzie chciało wykonać czasochłonną,
> wymagającą kwalifikacji i wartościową na wolnym rynku pracę za
> symboliczne "dziękuję". Na pewno warto byłoby coś ciekawego takiej
> osobie zaproponować (choć pieniądze nie są pewnie jedynym wyjściem).

Tego też jestem ciekaw. Osoba z opisanymi kompetencjami dostaje na
rynku pracy 6-8 tysięcy do ręki.

Możliwości są takie - albo organizację stać na takiego specjalistę,
albo opracowuje się system pracy który wyklucza zapotrzebowanie na
kogoś takiego - rozprasza się pracę. Kierownik bardziej zna się na
zarządzaniu i zespołem i pobieżnie zna tematy, całość dzieli na
zadania które wykonują harcerze i instruktorzy - także zdalnie. A może
przede wszystkim zdalnie.

Dodam z doświadczenia, że programiści i osoby zajmujące się sprawami
administracyjnymi (swoją drogą dwie różne ścieżki i dwie różne grupy
ludzi) to często osoby niekomunikatywne, introwertycy, wolący raczej
świat monitora niż zarządzanie zespołem :) Nie piszę tego negatywnie,
po prostu często tak jest, przy całej mojej sympatii dla nich. Pewnie
są tysiące wyjątków i to tylko moje doświadczenie, ale jednak.