[Czuwaj] CMS i plany Zespolu ds Internetu

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 30 Sty 2008, 17:00:32 CET

WItam,

Rafal Klepacz byl uprzejmy napisac:

> Temat jest taki, ze za 4 lata mamy kolejne jamboree. I bedziemy (jako
> ruch) zbierać pieniadze na wysłanie polskiej reprezentacji na to
> jamboree.
>
> I dobrze by było wiedziec, czy pieniądze uzbierane na następne jamboree
> będa przeznaczone na jamboree, czy na spłatę dlugu (obojetnie komu!).
> Bo powiedziałeś gdzieś, ze dlug jest rozlozony na 20 lat. No i dalej
> mnie ciekawi, ile nastepnych reprezentacji na jamboree (tak, wiem -
> wiele osob wpadlo tu by powiedziec, ze w tym roku na jamboree, dzieki
> tym pozyczonym pieniadzom bylo fantastycznie) bedzie splacalo
> [...]

pozyczki sa udzielone na 30 lat a nie na 20 tak, aby ewentualna
rata splaty była dla fundacji jak najmniejsza.

Natomiast jedno jest jasne: na pewno nastepny kontyngent jamborowy
nie będzie spłacał pozyczek zaciągniętych u nas przez fundacje.
Srodki na splate tych pozyczek (jeśli fundatorzy nie zadecyduja
o ich umorzeniu) mogą pochodzic z wielu źródeł, jak chociażby
z dzialanosci gospodarczej, która fundacja już prowadzila.
I być może na to wlasnie się zdecydujemy, ale podkreślam
ze rozwiązanie jest w trakcie opracowania i nie mam jeszcze
gotowej odpowiedzi. Mysle jednak, ze najważniejsze jest
pierwsze zdanie z tego akapitu.

Czy teraz czujesz się usatysfakcjonowany odpowiedzia?

pozdrawiam
R. Bednarczyk