RE: [Czuwaj] CMS i plany Zespolu ds Internetu

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 30 Sty 2008, 16:48:25 CET

Rafał napisał:
::Zreszta my się tych splat nie domagamy
::wiec doprawdy skonczmy ten temat - jak dlugo mamy się tłumaczyć
::z tego, ze wyjęliśmy swoje pieniadze i pożyczyliśmy harcerskiej
::fundacji?

Rafał, ja w ogóle nie o to pytam. Nie ma dla mnie znaczenia, od kogo fundacja pozyczyła pieniądze. Czy od Ciebie, czy od jakiegos świętego. Tego tematu dla mnie nie ma.

Temat jest taki, ze za 4 lata mamy kolejne jamboree. I bedziemy (jako ruch) zbierać pieniadze na wysłanie polskiej reprezentacji na to jamboree.

I dobrze by było wiedziec, czy pieniądze uzbierane na następne jamboree będa przeznaczone na jamboree, czy na spłatę dlugu (obojetnie komu!). Bo powiedziałeś gdzieś, ze dlug jest rozlozony na 20 lat. No i dalej mnie ciekawi, ile nastepnych reprezentacji na jamboree (tak, wiem - wiele osob wpadlo tu by powiedziec, ze w tym roku na jamboree, dzieki tym pozyczonym pieniadzom bylo fantastycznie) bedzie splacalo fantastyczny czas na jamboree 2007?

Smiem twierdzic, ze niektorzy co beda za 20 lat splacali ten dlug, beda placili za udzial w jamboree osob, ktorych np. w 2027 roku nie bedzie juz w ZHP.

A jesli splata dlugu, nie bedzie pochodzila z kasy, ktora fundacja zbierze na kolejne jambo - no to wlasnie - z czego?

Seascout