[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 30 Sty 2008, 10:03:54 CET

30-01-08, Jarek Sroka <jarek_sroka w tlen.pl> napisał(a):

> Nie, oczywiście że za wygląd, a nie za silnik :)
> Ale takie CMS-y mają zastosowanie ogólne i trzeba troche pozmieniać
> by wyglądało jak należy i nie zawze taka przróbka wychodzi, zresztą
> można popatrzec na strony na CMS-ach, wiele rzeczy albo za dużo
> (ankiety, krzykacze,chaty itp.) , albo nie dopracowane. Więc robimy dobry,
> prosty i nastawiony na hufce CMS, albo ewentualnie właśnie
> jakiś przerobić.

Jarek - jak ktoś weźmie pod uwagę to co pisałem - OK.
Ale do tego musza być niezłe zasoby. I będę bezlitośni epunktował
kanciastość interfejsu, usability i inne tego typu sprawy.

Bo wtedy nie uznaję tłumaczeń że "mamy chociaż tyle"

> PS. Nie chwaliłeś sie Michale że twój wieczór kawalerski ma byc w
> TVN. Za chwlie chyba się zacznie.

No tak, tak :) W TV będzie też s00 i parasol :) Chciałem podać jak już
w necie będzie :) Większość nie ma TV w pracy