[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Śro, 30 Sty 2008, 10:55:06 CET

Jarek Sroka pisze:
> Nie, oczywiście że za wygląd, a nie za silnik :)
> Ale takie CMS-y mają zastosowanie ogólne i trzeba troche pozmieniać
> by wyglądało jak należy i nie zawze taka przróbka wychodzi, zresztą
> można popatrzec na strony na CMS-ach, wiele rzeczy albo za dużo
> (ankiety, krzykacze,chaty itp.)

Na moje krzykacze, czaty, ankiety - to sa moduły. Dodatkowe. Ja sam
umiem je powyłączać. Czyzby w ZI nie było osoby, która to potrafi?

Jakież to "specyficzne" wymagania ma miec serwis GK, czego nie ma w
oprogramowaniu OpenSource? To nie jest pytanie retoryczne, oczekuje
odpowiedzi, bo ZI ciągle gada o "specyficznych zapotrzebowaniach",

DJD

PS. Wrzucenike "ankiet" w niepotrzebne też duzo swiadczy o podejściu ZI
GK do sprawy...