[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Śro, 30 Sty 2008, 10:59:34 CET

30-01-08, Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):
> Nie ponosiłem żadnych "kosztów skalowalności". Może
> jakieś są - nie wiem, nie stawiałem serwisów dla tysięcy osób.

Stawiałem na serwerach GKowskich serwis jsjp.zhp.pl na ok 1200
użytkowników. Dawało radę. W ZHP serwisy o większej liczbie
użytkowników mógłbym pewnie zliczyć na palcach jednej ręki. Bzdurą
jest, że joomla czy inny system to kombajn - tak mówią Ci, którzy nie
mają za bardzo pojęcia, bo nigdy nie dostosowywali żadnego do
określonych potrzeb. A że serwery home mają problemy z KAŻDĄ większą
aplikacją - cóż, za to nie mogę odpowiadać. Jak hosting jest do d...
to trudno.

Wracając do pomysłu własnego CMSa. Jednego już mamy, ale ZI nadal
chyba nie nauczył się, że to chybiony pomysł. A ludzie w zespole w
dużej mierze ci sami, bo nie ma co ukrywać, że specjalistów od sieci
mamy w organizacji niewielu. Czekam aż przyznasz Daniel, że pisanie
własnego systemu ma służyć wyłącznie waszym własnym interesom i
niczemu więcej. Ładny punkt do CV, prawda? Tylko, że organizacja nie
potrzebuje Twojego ładnego CV tylko stale rozwijanego, skutecznego
systemu do publikacji treści, który nie ogranicza użytkowników, ma
stałe wsparcie i jest dobrze napisany. Dajesz gwarancję, że stworzycie
coś takiego?

pozdrawiam,
hajder