[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 30 Sty 2008, 14:23:55 CET

Dnia 30-01-2008, Śr o godzinie 11:14 +0100, Dominik Jan Domin pisze:
> 2722? g00rek! Za dużo!
>
> A co jeśli ktoś je zechce wszystkie umieścić? ZI musi bronić przed
> takimi użytkownikami, dając aplikację, w której nic się nie da zrobić!

A co jeśli ja chciałbym przenocować w Twojej harcówce 2722 harcerzy? Z
czego 1800 miałbo powiedzmy ponadprzeciętną tuszę...

Jeszcze raz - z jednej strony mamy odbiorców stron. Czyli Was którzy
rządają dostępu do poletka... tylko nasze poletko jest skończone i co
ciekawe doświadczenie podpowiada że niestety gdbyśmy wszystkim dawali
tyle ile chcą to dla częsci by nie wystarczyło. Tyle że mechanizm działą
trochę inaczej i gdy wszyscy chcą za dużo to mamy gwałtowny spadek
wydajności, błędy 5xx i kilkadziesiąt MB _podsumowań_ logów od home.

Pozdrawiam
orcus