[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 30 Sty 2008, 14:05:23 CET

Dnia 30-01-2008, Śr o godzinie 10:59 +0100, Michał Szyndel pisze:

> Stawiałem na serwerach GKowskich serwis jsjp.zhp.pl na ok 1200
> użytkowników. Dawało radę. W ZHP serwisy o większej liczbie
> użytkowników mógłbym pewnie zliczyć na palcach jednej ręki. Bzdurą
> jest, że joomla czy inny system to kombajn - tak mówią Ci, którzy nie
> mają za bardzo pojęcia, bo nigdy nie dostosowywali żadnego do
> określonych potrzeb. A że serwery home mają problemy z KAŻDĄ większą
> aplikacją - cóż, za to nie mogę odpowiadać. Jak hosting jest do d...
> to trudno.

Nie jest do d... tylko jest tani. A dla nas jeszcze tańszy. Hajder ja
miałem styczność z joomlą. Nawet dość dużą bo swego czasu przyszło mi
przerabiać całe wyjście z niej na DOM. I to było trudne i mozolne - nie
chce tego powtarzać. Zdecydowanie wolałbym napisać coś od nowa.

> Czekam aż przyznasz Daniel, że pisanie
> własnego systemu ma służyć wyłącznie waszym własnym interesom i
> niczemu więcej. Ładny punkt do CV, prawda?

To żeś trochę przesadził. Tak uczestniczyłem w procesie decyzyjnym
odnośnie tworzenia nowego CMSa. Nie nie będę go pisał. Prowadopodobnie z
wdrożeniem też nie będę miał wiele wspólnego. Człowieka który będzie go
pisał poznałem jedynie w sieci. Na prawdę uważasz teraz że bronie tego
pomysłu tylko dla punktu w CV?

> Tylko, że organizacja nie
> potrzebuje Twojego ładnego CV tylko stale rozwijanego, skutecznego
> systemu do publikacji treści, który nie ogranicza użytkowników, ma
> stałe wsparcie i jest dobrze napisany. Dajesz gwarancję, że stworzycie
> coś takiego?

Każdy serwis ogranicza użytkowników. Założenie jest takie że serwis
zostanie oficjalnie przekazany GK ZHP, wraz z całą dokumentacją. Tak
żeby ludzie którzy przyjdą po nas czuli że to co dostali jest ich i mogą
w tym grzebać do woli. To jest chyba najważniejsza różnica pomiędzy
obecnym a nowym CMSem. Nowe rozszerzenia mają pojawiać się jak będzie na
nie zapotrzebowanie.

Pozdrawiam
orcus