[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Śro, 30 Sty 2008, 14:18:13 CET

Dnia środa, 30 stycznia 2008, Daniel Dobrijałowski napisał:

> Każdy serwis ogranicza użytkowników. Założenie jest takie że serwis
> zostanie oficjalnie przekazany GK ZHP, wraz z całą dokumentacją. Tak
> żeby ludzie którzy przyjdą po nas czuli że to co dostali jest ich i mogą
> w tym grzebać do woli. To jest chyba najważniejsza różnica pomiędzy
> obecnym a nowym CMSem. Nowe rozszerzenia mają pojawiać się jak będzie na
> nie zapotrzebowanie.

Dam głowę, że to samo mówili Ci co pisali poprzedni CMS. A jak wyszło to
widać. Ciągle jest rozmowa o Joomla!. Jeżeli Ci nie pasuje, bo macie złe
doświadczenia, to może przystosować coś mniej skomplikowanego, prostszego?

Może Smod CMS robiony przez Marcina Wysmułka? Napewno dałoby się z nim dogadać
w sprawie licencji. Bez modułów zajmuje jak słyszałem mniej niż 300KB, nie
może być zatem bardzo trudny do ogarnięcia.

A jeżeli nie, to jest naprawdę w czym wybierać:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Por%C3%B3wnanie_system%C3%B3w_CMS

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"