[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 30 Sty 2008, 14:28:42 CET

Dnia 30-01-2008, Śr o godzinie 14:18 +0100, Marcin Bednarski pisze:

> Dam głowę, że to samo mówili Ci co pisali poprzedni CMS. A jak wyszło to
> widać. Ciągle jest rozmowa o Joomla!. Jeżeli Ci nie pasuje, bo macie złe
> doświadczenia, to może przystosować coś mniej skomplikowanego, prostszego?

Nie do końca tak to wyglądało. I nie chodzi tylko o Joomlę ale to co
piszę zwykle odnosi się do dużej częsci CMSów. Oczywiście nie wszystko
do wszystkich ale jednak sporo tego wychodzi zwykle.

> Może Smod CMS robiony przez Marcina Wysmułka? Napewno dałoby się z nim dogadać
> w sprawie licencji. Bez modułów zajmuje jak słyszałem mniej niż 300KB, nie
> może być zatem bardzo trudny do ogarnięcia.

Powiedz czym różni się to co my oferujemy? Zwłaszcza że Marcin Wysmułek
z nami aktywnie współpracuje...

Prepraszam ale jutro sesja się zaczyna więc niestety muszę na razie
opóścić dyskusję.

Pozdrawiam
orcus