[Czuwaj] RE: Wymagania na kierownika WNT

Śro, 30 Sty 2008, 14:30:01 CET

Dnia środa, 30 stycznia 2008, Daniel Dobrijałowski napisał:

> Postaram się po ludzku opowiedzieć:
> mamy w domu szafkę. Niepotrzebną bo jej nie używamy. Czy gdy wyniesiemy
> ją na strych i zakryjemy prześcieradłem to oznacza że zajmuje mniej
> miejsca u nas w domu? Otóż nie... ona zniaa tylko z pierwszego widoku.
> Jak wstawisz 20 takich szafek to może się okazać że strych jest już
> zapełniony. I to miejsce to ogólne zasoby serwera.

No akurat w przypadku dodatków, to jest analogia niewłaściwa. Bo można dowolny
dodatek nie tylko wyłączyć, ale także usunąć pliki, które się na niego
składają. Jeśli chodzi o Joomla, to jest wiele jakichś "nieoficjalnych"
prywatnych dystrybucji, a to kodujacych znaki w utf-8, a to generujących
treść w pełni zgodną ze specyfikacją W3C. Co więc szkodzi przygotować
odchudzoną wersję dla ZHP?

No pewnie się teraz zacznie, że to zbyt czasochłonne i się nie opłaca.
Wspomniany hack, który wywala z Joomla wszelkie tabelki z contentu robi 4
facetów (http://www.a8ejoomla.com/). Dlaczego my nie możemy?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"