Re: [Czuwaj] CMS i plany Zespolu ds Internetu

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 30 Sty 2008, 15:37:59 CET

> Witam wszystkich,
>
> bardzo sie ciesze, ze tyle osob zaangazowalo sie
> w dyskusje o tym jakiego CMSa potrzebuje ZHP
> i co powinien robic Zespol ds. Internetu GK ZHP.

Ja tez się cieszę, że w odróżnieniu od wielu poprzednich ekip, ta nie boi sie konfrontacji w dyskusji z instruktorami i cieszę sie, ze Rafał odwiedza te listę i odpowiada na maile.

Pewnie dzieki temu, mozna od razu, u źródła, zażegnac wiele problemów komunikacyjnych.

A cieszyłbym się jeszcze bardziej, gdybys znalazł troche czasu i odpowiedział na pytania, które padły wcześniej. Bo jestem przekonany, ze to nie jest celowa strategia unikania odpowiedzi, tylko własnie jakies inne sprawy.

Przypomnę tylko dwa:

1. Z czego Fundacja Jamborowa będzie spłacała pozyczkę (niewazne od kogo zaciagniętą) w tej części na które nie ma pokrycia we wpłatach uczestników?

2. Jakie są zasady przeprowadzania konkursów lub mianowania na funkcje w GK ZHP.

Bede bardzo wdzięczny za pamięć i odpowiedź.

Seascout