[Czuwaj] Re: cms

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 30 Sty 2008, 17:19:15 CET

Do Orcusa i G00

CMS-ów jest mnóstwo. Ja jednak proponuje Fusiona bo... Do Php-fusion dosyć
łatwo pisze sie wtyczki i modyfikacje, bo jest pisany metodą strukturalną
(taki termin z programowania, po wyjasnienie posyłam do wiki). Zaletą i
jednocześnie wadą pisanych wtyczek pod PF jest mus pisania od zera
wszystkiego... Jest kilka funkcji do obsługi bazy danych w maincore.php i
to sie wykorzystuje. Nawet nie posiada cache'u.
Natomiast Joomla ma bardzo rozbudowany system wtyczek. Mozna powiedziec że
jest dopracowany ale i czasami uciążliwy w jakichkolwiek zmianach.

Tak więc mozna mieć gotowego, darmowego CMS-a do tego bezpiecznego i
łatwego w zmienianiu. Napisanie czegokolwiek jest tam proste jak drut.

Dlatego pierwsze przyjrzałbym się temu co jest miast pisać wszystko od
nowa (nie mówiąc o supporcie który do Fusiona jest bardzo dobry).

sikor