[Czuwaj] Re: cms

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 30 Sty 2008, 17:33:04 CET

30-01-08, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> CMS-ów jest mnóstwo. Ja jednak proponuje Fusiona bo... Do Php-fusion dosyć
> łatwo pisze sie wtyczki i modyfikacje, bo jest pisany metodą strukturalną
> (taki termin z programowania, po wyjasnienie posyłam do wiki).

Ej ale to chyba żadna nowość :) Turbopascal był strukturalny. A
obiektowe programowanie to ćwiczyłem już jakoś w zeszłym stuleciu :)

Sugeruję koniec tematu - ciężko się to porównuje, liczy się (bardzo)
community, czyli króko mówiąc wsparcie i ilość modułów.

Nie bez kozery Joomla wygrywa konkursy Open source wygrywając nawet z
KDE. A z lżejszych systemów depczących jej po piętach można wymienić
jedynie Drupala.

kończe, bo dla większości przeklinamy :)