[Czuwaj] Re: cms

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 30 Sty 2008, 22:51:28 CET

30-01-08, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):
> Troche faktów na poparcie mojego stanowiska w sprawie cms:
>
> pierwsze drobny cytat...
> CMSy: Mambo i Joomla to dość infantylne skrypty o wysokim uproszczeniu i
> zarazem ograniczeniu funkcjonalności. Uproszczenia tego typu na dobre nie
> wyszły. PHP-Fusion króluje od niepamiętnych czasów benchmarków Biblioteki,
> polskie projekty ciągle w czołówce. PHP-Nuke mimo
> mniejszych możliwości względem postnuke i md-pro rozkłada je osiągami,
> głównie przez wolniejsze systemy skór AutoTheme i Xanthia...
>
> a teraz troche danych:
> http://www.cms.rk.edu.pl/w/p/podstawy/

Sikor, ja cię prosiłem o jakies obiektywne porównania, a nie autorskie
stwierdzenia o tym że Joomla to infantylny skrypt o wysokim
uproszczeniu :)

Wolałbym te tezy poparte jakimiś prawdziwymi badaniami, wynikami (np
nagrody przyznawane przez środowiska informatyczne) i tak dalej.

Sikor, rozumiem że w dyskusji harcerskiej może czasem być tak że
ostrość wypowiedzi nadrabia brak dowodów, ale przepraszam w
informatyce to raczej niemożliwe :) Czekałem na konkretne dane, a nie
kolejny flame-war znany ze wszystkich for typu advocacy.

Tak więc o ile nie masz jakichs silnych danych to skończmy ta dyskusję
:) Bo to nie ma sensu.

g00rek

P.S. Joomla ma największe community użytkowników jeśli chodzi o
systemy CMS Open Source.