[Czuwaj] Re: cms

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 30 Sty 2008, 23:15:47 CET

Dnia 30-01-2008, Śr o godzinie 22:51 +0100, Michał Górecki pisze:
> Wolałbym te tezy poparte jakimiś prawdziwymi badaniami, wynikami (np
> nagrody przyznawane przez środowiska informatyczne) i tak dalej.

Ja tylko dorzuce ważne dla nas krytrium porównawcze - zasobożerność

Czyli mniej więcej:
- ile pamięci potrzeba na wykonanie jednego requestu http
- ile zapytan do BD wykonuje każdy request
- ile sumarycznie czasu trwaja zapytania do BD

W rozwiązaniach dedykowanych te trzy wartości są maksymalnie
minimalizowane.

Pozdrawiam
orcus