[Czuwaj] Re: cms

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 30 Sty 2008, 23:13:39 CET

Dnia 30-01-2008 o 23:05:03 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Sikor, ja cię prosiłem o jakies obiektywne porównania, a nie autorskie
> stwierdzenia o tym że Joomla to infantylny skrypt o wysokim
> uproszczeniu

eeeeeyyyyyy pod linkiem masz testy porównawcze chyba ze 20 cmsów. Polecam
zwłaszcza te o użyciu RAM-u ale ilośc zapytań do bazy i cała reszta też
tworzy jasny obraz.

jesli to nie sa porównania no to ja nie wiem czego jeszcze chcesz. A co do
społeczności to polska społecznosc ma jakieś 10 tys luda, oficjalny
support, bardzo szeroką bazę wiedzy i biblioteke wszystkiego co trzeba.
Jak dla mnie wystarczy.

sikor