[Czuwaj] Re: cms

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 30 Sty 2008, 23:25:20 CET

30-01-08, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> eeeeeyyyyyy pod linkiem masz testy porównawcze chyba ze 20 cmsów. Polecam
> zwłaszcza te o użyciu RAM-u ale ilośc zapytań do bazy i cała reszta też
> tworzy jasny obraz.

Janusz nie podawaj mi strony jakiegoś Zenka z Brwinowa, bo to na
prawdę nie jest dla mnie żaden autorytet :) Wystarczy pobieżne
spojrzenie na jego artykuły, żeby przekonać się że gość jest adwokatem
konkretnych rozwiązań, a nie niezależnym ekspertem :) Zapoznaj się
prosze z wynikami konkursów i porównań organizowanych przez różne
gremia z całego świata :) Jak mówiłem - nie chcę za bardzo ciągnąć
tego wątku.

Dodam tylko, że przy dzisiejszych możliwościach hostingowych minimalna
osczędność czasu nie jest czynnikiem na który zwraca się uwagę przede
wszystkim. Są o wiele wazniejsze czynniki. No chyba że ktoś chce
postawić serwis na setki tysięcy użytkowników na hostingu za 10 zł :)

W pozostałych przypadkach to nie jest problem.