[Czuwaj] Re: cms

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Czw, 31 Sty 2008, 00:02:24 CET

---- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski xxy Iza Staszczyszyn"

> A co do  społeczności to polska społecznosc [PHP-Fusion] ma jakieś 10 tys
> luda, oficjalny  support, bardzo szeroką bazę wiedzy i biblioteke
> wszystkiego co trzeba.  Jak dla mnie wystarczy.

Oczywiście, że część cms-ów z cechami, które dla Ciebie wystarczą, to dobre
cmsy. I myślę, że nikt tego nie neguje. Chodzi raczej o to, że posiadanie
tych cech niestety nie świadczy o tym, że dany cms nadaje się na cms_zhp i
niestety nie gwarantuje odpowiedniej jakości obsługi internetowej GK.
Tak jak brak tych cech nie świadczy o tym, że cms jest do niczego.

No cóż... to oczywista oczywistosc.

Adrian