[Czuwaj] dyskutowa³y dwa Rafa³y

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 31 Sty 2008, 08:47:34 CET

Poczyta³em trochê listów Rafa³a Bednarczyka i teraz ju¿ wiem, ¿e ca³a
sprawa fundacji jamborowej jest rozdmuchanym skalonem, bo:

1. Uda³o siê rozwi±zaæ problem braku pó³ miliona z³otych i wyjazd siê odby³.
2. Poniewa¿ cz³onkowie zarz±du fundacji wy³o¿yli w³asne pieni±dze,
nale¿y im siê cze¶æ i chwa³a, a nie zadawanie niewygodnych pytaæ i
wyci±ganie konsekwencji.
3. Fakt posiadania 300 000 zad³u¿enia nie ma ¿adnego wp³ywu na decyzje
prywatnych darczyñców (a poniewa¿ nie jestem darczyñc± fundacji to tak
na prawdê nie wiem jak to jest)
4. Legitymowanie siê sprawozdaniem finansowym dokumentuj±cym zad³u¿enie
nie ma wp³ywu na decyzje urzêdników przyznaj±cych dotacje.
5. Zasiadanie w zarz±dzie fundacji osób, które w roku 2007 doprowadzi³
do jej zad³u¿enia nie wp³ywa na jej wiarygodno¶æ.
6. Zad³u¿enie fundacji nie stwarza zagro¿enia, ¿e wp³aty uczestników
kolejnych Jamboree zostan± wydane niezgodnie z przeznaczeniem.

A to, ¿e nie potrafiê zrozumieæ tych prostych zasad wynika wynika z
mojego dyletanctwa w zakresie prawa i finansów.

Marcin Wojtczak