[Czuwaj] Re: cms

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 31 Sty 2008, 13:21:14 CET

31-01-08, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> Michał. Czy to Zenek z Brwinowa czy tez prof zwycz. i wogóle laureat nobla
> to test pozostaje testem. To sa DANE. Jesli uważasz że gosc je sfałszował
> to chyba masz ku temu jakieś podstawy. Ja wiem że jesli wyszło że Fusion
> zużył dla tej samej czynności 0,74 MB RAM a joomla 5,64 tonie bardzo to
> pasuje do Twojej oceny systemów. Cóż ja stawiałem strony i na joomli i na
> Fusionie stwierdziłem że Fusion jest 100 razy szybszy (no trochę się
> pomyliłem bo jest tylko 10 razy szybszy) i łatwiejszy więc używam Fusiona.
> [...]

Sikor bo to jest JEDEN autor :) Jeden autor ostatnio twierdził że
ewolucji nie było. Nawet był/jest europosłem!

Jeśli ktoś jest adwokatem danego rozwiązania to będzie pisał różne
rzeczy - ale napewno nie obiekwtywne. Nie są podane wersje, typy
obciążeń, itd. Sikor, jeśli jakiś system wygrywa któryś raz z rzędu...

2007 Overall Open Source Content Management System Award:

1. Drupal
2. Joomla!
3. CMS Made Simple

Best PHP Open Source Content Management System:

1. Joomla!
2. Drupal
3. e107