[Czuwaj] Re: cms

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 31 Sty 2008, 12:38:50 CET

Dnia 31-01-2008 o 08:54:00 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Janusz nie podawaj mi strony jakiegoś Zenka z Brwinowa, bo to na
> prawdę nie jest dla mnie żaden autorytet  Wystarczy pobieżne
> spojrzenie na jego artykuły, żeby przekonać się że gość jest adwokatem
> konkretnych rozwiązań, a nie niezależnym ekspertem  Zapoznaj się
> prosze z wynikami konkursów i porównań organizowanych przez różne
> gremia z całego świata  Jak mówiłem - nie chcę za bardzo ciągnąć
> tego wątku.

> G00

Michał. Czy to Zenek z Brwinowa czy tez prof zwycz. i wogóle laureat nobla
to test pozostaje testem. To sa DANE. Jesli uważasz że gosc je sfałszował
to chyba masz ku temu jakieś podstawy. Ja wiem że jesli wyszło że Fusion
zużył dla tej samej czynności 0,74 MB RAM a joomla 5,64 tonie bardzo to
pasuje do Twojej oceny systemów. Cóż ja stawiałem strony i na joomli i na
Fusionie stwierdziłem że Fusion jest 100 razy szybszy (no trochę się
pomyliłem bo jest tylko 10 razy szybszy) i łatwiejszy więc używam Fusiona.
Ty wolisz joomle, to twoja sprawa jednak powinieneś postawić kilka stron
na Fusionie i troche nimi poadministrować by móc powiedzieć który system
jest lepszy. Natomiast nie branie pod uwagę danych z testu porównawczego
bo autor skończył tylko politechnikę warszawską, publikuje tylko w
komputer świecie - expert, magazynie internet i phpSolutions... A jego
serwisy tematyczne mają po ponad 3 tys unikalnych wejść dziennie jest dla
mnie dziwne.

sikor