_[Czuwaj]_przyjazne_panstwo

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Czw, 31 Sty 2008, 12:19:08 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > W 2005 roku, Zjazd ZHP tak bardzo chciał, by przepisy państwowe ułatwiały nam zycie, ze az postulował doprowadzenie do sytuacji, że powstanie specjalna ustawa o harcerstwie.
 >
 > I prawdą jest, że nikt nigdzie nie powiedział, co powinno byc w takiej ustawie.
 >
 > Czy tylko uznanie, ze harcerstwo jest ważne, potrzebne i fajne, czy jakies konkretne ułatwienia dla pracy organizacji harcerskich w Polsce.
 >
 > Skoro jednak pojawiły się środowiska lobbujące za ustwą, to chyba wiedzieli czego można chciec i wiedzieli co można zmienić.

z tego co zrozumiałem zwolenników o harcerstwie, to jest ona potrzebna bo jesteśmy tak wyjątkowi, że poddanie nas tej samej ustawie co OPP jest dla nas poniżające
a generalnie poddanie nas działaniu tych ustaw jest przyczyną wszystkich nieszczęść jakie nas spotkały.
i jak będzie ustawa o harcerstwie, to odczepi się od nas sanepid.

Tyle konkretów znalazłem w wypowiedziach zwolenników ustawy o harcerstwie.

Marcin Wojtczak