[Czuwaj] przyjazne panstwo

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Czw, 31 Sty 2008, 11:58:13 CET

Dnia 31-01-2008 o godz. 11:43 Michał Górecki napisał(a):
> 31-01-08, seascout w o2.pl <seascout w o2.pl> napisał(a):
>  (słyszałeś, że w Krakowie straż miejska zatrzymała i ukarała mandatem
> grupe turystów chyba holenderskich, zwiedzających starówke z
> przewodnikiem PASCAL, czyli taka książeczka, a nie z przewodnikiem
> miejskim !!!)
>

> Nieeeeeeeeeeee, to jakiś Monty Python, nie wierzę!
>
> g00rek

To nie tylko polski przepis. Spotkałam sie z tym w paru krajach, ze
grupa aby mogła zwiedzać powinna to robić z lokalnym przewodnikiem.

BART zaprasza 1 lutego, godz. 20:00 do sali koncertowej PFK,
Opera Leśna w Sopocie na koncert zespołu Bisquit.
Bilety: Kasy BART oraz system TicketOnline.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbisquit.html&sid=198