[Czuwaj] Re: cms

Seascout seascout w o2.pl
Czw, 31 Sty 2008, 23:32:53 CET

> O kurcze i to jest na Joomli!!!!
>
> Ciekawe jak wyłączyli księgę gości i krzykacza... :D

g00 ile oni takich serwisow obsluguja? I jakie przeznaczaja srodki na
utrzymanie serwera?

> P.S. Rozmowa o wydajności CMS przypomina mi trochę rozmowę o tym czy 7
> linijkowe sygnaturki zapychają łącze, dziś w dobie szerokopasmówek :)
::
::Mylisz sie... nie rozmawiamy o:
::- ilosci miejsca na dysku jakie jest potrzebne CMSowi
::- ilosci transferu jaki zrzera
::
::Bo to jest relatywnie tanie.
::
::Rozmawiamy o tym co jest na prawdę drogie w dzisiejszych czasach. O
::pamięci operacyjnej i czasie procesora.

Chłopaki... ja jestem userem. Neptkiem.
Nie wiem nawet o czym wy gadacie.

Mój przyjaciel "po harcerstwie" natchnął mnie do tego co teraz napiszę:

Jest mi doskonale obojętne, co stoi za witryną. Czy jommla, php, harc - cms
czy cokolwiek innego.

Ja bym chciał, żeby wszystko było funkcjonalne, żebym szybko znalazł
potrzebne wiadomości i żeby było ładne. Żebym nie wstydził się za stronę
mojej organizacji.

W tej chwili, żaden z tych warunków nie jest spełniony. Strona GK (bo mówimy
o tym cms tylko dla GK - prawda? Hufce sobie i tak stawiają serwisy na czym
chcą) jest brzydka, brakuje nieraz podstawowych informacji (ostatnio
zgłaszałem brak instrukcji działania drużyny na stronie dokumenty.zhp.pl)
jest mało funkcjonalna.

Jak dla mnie, dla lajkonika w sprawach silników do stron - to te zmiany są
najważniejsze. Nic mnie nie obchodzi na czym sobie GK postawi swoje serwisy.
Byle działało.

Seascout