[Czuwaj] Re: cms

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Czw, 31 Sty 2008, 18:53:15 CET

Dnia 31-01-2008, Cz o godzinie 09:50 +0100, Michał Górecki pisze:

> O kurcze i to jest na Joomli!!!!
>
> Ciekawe jak wyłączyli księgę gości i krzykacza... :D

g00 ile oni takich serwisow obsluguja? I jakie przeznaczaja srodki na
utrzymanie serwera?

> P.S. Rozmowa o wydajności CMS przypomina mi trochę rozmowę o tym czy 7
> linijkowe sygnaturki zapychają łącze, dziś w dobie szerokopasmówek :)

Mylisz sie... nie rozmawiamy o:
- ilosci miejsca na dysku jakie jest potrzebne CMSowi
- ilosci transferu jaki zrzera

Bo to jest relatywnie tanie.

Rozmawiamy o tym co jest na prawdę drogie w dzisiejszych czasach. O
pamięci operacyjnej i czasie procesora.

Porównanie do sygnaturek jest nietrafione.

Pozdrawiam
orcus