[Czuwaj] zhp.net.pl

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 15:32:05 CEST

W dniu 1 lipca 2008 15:20 użytkownik Szumyk <szumyk w gmail.com> napisał:

> Hmmm. Chyba się starzeję bo nic nie zrozumiałem...

Chyba :P

To, że ktoś używa tego samego rozwiązania technicznego naprawdę nie oznacza,
że coś kseruje.
Google używają miliony użytkowników. I co z tego?

g00rek

P.S. Mi się wydaje, że powinniśmy wystąpić do prezydenta i do sanepidu (może
i nadleśnictwa), żebyśmy mogli napewno korzystać z Googla na takich samych
zasadach :P