[Czuwaj] zhp.net.pl

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 16:22:56 CEST

Szumyk - możesz napisać gdzie tu są peany? Bo ja napisałem pierwszy i
nie zauważyłem...
Może Wielce Pomysłowy Druh zwróci uwagę, że ZHP ma mniej więcej tylu
instruktorów ilu ZHR członków i wprowadzenie takiej usługi na większą
skalę jest trudniejsze (chociażby ze względu na warunki Google).

Argument dotyczący domeny jest równie idiotyczny, bo chyba lepsze są
sensowne konta w innej domenie niż nie działające w "oficjalnej".
Sensowne podejście do przydzielania domen jest rzeczą dobrą i jako, że
zajmuję się tą dziedziną, zdecydowanie muszę pochwalić to co robi ZI.
Oddzielenie maili oficjalnych i na poziomie centralnym, a pozostałych
jest w mojej opinii jedynym dobrym rozwiązaniem. Etc, etc...

pozdrawiam,
hajder