[Czuwaj] zhp.net.pl

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 1 Lip 2008, 16:35:20 CEST

Dnia 01-07-2008 o 16:22:56 Michał Szyndel <szyndel w gmail.com> napisał(a):
> Argument dotyczący domeny jest równie idiotyczny, bo chyba lepsze są
> sensowne konta w innej domenie niż nie działające w "oficjalnej".
> pozdrawiam,
> hajder

No właśnie...
A może mnie (zwykłego użytkownika internetu) ktoś uświadomi, dlaczego
maile będą wyglądały ktos.wazny w zhp.net.pl a nie ktos.wazny w zhp.pl ??
Od czego to zależy? Tylko ja proszę tak po chłopsku wyjaśnić, nie rzucając
dyrektyw nr 00766xxxx... tylko jak to działa, że się nie da... Przecież
istnieją adresy ktos.wazny w zhp.pl

Pozdrawiam!
Marek Jedynak