[Czuwaj] zhp.net.pl

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 16:40:03 CEST

W dniu 1 lipca 2008 16:35 użytkownik Marek Jedynak
<marek_jedynak w o2.pl> napisał:
> No właśnie...
> A może mnie (zwykłego użytkownika internetu) ktoś uświadomi, dlaczego maile
> będą wyglądały ktos.wazny w zhp.net.pl a nie ktos.wazny w zhp.pl ??
> Od czego to zależy? Tylko ja proszę tak po chłopsku wyjaśnić, nie rzucając
> dyrektyw nr 00766xxxx... tylko jak to działa, że się nie da... Przecież
> istnieją adresy ktos.wazny w zhp.pl

a) konta imie.nazwisko w zhp.pl - ma tylko GK i pełnomocnicy/komisarze
b) konta imie.nazwisko w zhp.net.pl - są dla każdego instruktora także
takie konta ma GK

Ale :) w przypadki A) konto jest przyznawane tylko na okres pełnienia
funkcji + 6 miesięcy. Czyli w przypadku zmiany władzy przez 6 miesięcy
będzie funkcjonować konto imie.nazwisko w zhp.pl danego członka GK lub
innej osoby posiadające takie konto. Przy czym konto (opcja B)
imie.nazwisko w zhp.net.pl jest kontem osobistym instruktora, i nie ma
związku z pełnioną funkcją w GK , RN, itd itp.

Pomijając aspekty techniczne tak to wygląda :)

--
Robert Majer