[Czuwaj] zhp.net.pl

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 1 Lip 2008, 16:45:01 CEST

Dnia 01-07-2008 o 16:40:03 Robert Majer <robert.majer w gmail.com>
napisał(a):

> a) konta imie.nazwisko w zhp.pl - ma tylko GK i pełnomocnicy/komisarze
> b) konta imie.nazwisko w zhp.net.pl - są dla każdego instruktora także
> takie konta ma GK
>
> Ale :) w przypadki A) konto jest przyznawane tylko na okres pełnienia
> funkcji + 6 miesięcy. Czyli w przypadku zmiany władzy przez 6 miesięcy
> będzie funkcjonować konto imie.nazwisko w zhp.pl danego członka GK lub
> innej osoby posiadające takie konto. Przy czym konto (opcja B)
> imie.nazwisko w zhp.net.pl jest kontem osobistym instruktora, i nie ma
> związku z pełnioną funkcją w GK , RN, itd itp.

> [...]

No właśnie nie chodziło mi o procedury. Chodziło mi o apskety techniczne.
Czytanie ze zrozumieniem (albo pisanie moje ze zrozumieniem) szwankuje ;)
Zatem jak to w końcu jest, że się nie da? Czy może się da, ale...?

--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak