[Czuwaj] zhp.net.pl

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 16:49:27 CEST

W dniu 1 lipca 2008 16:45 użytkownik Marek Jedynak
<marek_jedynak w o2.pl> napisał:
> No właśnie nie chodziło mi o procedury. Chodziło mi o apskety techniczne.
> Czytanie ze zrozumieniem (albo pisanie moje ze zrozumieniem) szwankuje ;)
> Zatem jak to w końcu jest, że się nie da? Czy może się da, ale...?

No dobra :) więc

wszystko

@zhp.pl , @rn.zhp.pl, @czuwaj.pl, @internet.zhp.pl, @wnt.zhp.pl i
jeszcze kilka innych jest obsługiwane przez firmę home.pl, która to
jest naszym partnerem.

@zhp.net.pl jest obsługiwana przez serwery pocztowe Google,

Oczywiście istniała by możliwość migracji kont @zhp.pl ... itd na
serwery Google, jednakże w chwili obecnej nie planujemy tego typu
operacji i rozdzielamy usługi służbowej poczty dla wydziałów, hufców,
GK, RN, CKR itd. a usługi dla każdego drużynowego, instruktora, każdej
jednostki.

Ew proszę o konkretne pytanie z chęcią odpowiem :)

--
Robert Majer