[Czuwaj] zhp.net.pl

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 1 Lip 2008, 16:53:33 CEST

Dnia 01-07-2008 o 16:49:27 Robert Majer <robert.majer w gmail.com>
napisał(a):

> No dobra :) więc
>
> wszystko
>
> @zhp.pl , @rn.zhp.pl, @czuwaj.pl, @internet.zhp.pl, @wnt.zhp.pl i
> jeszcze kilka innych jest obsługiwane przez firmę home.pl, która to
> jest naszym partnerem.
>
> @zhp.net.pl jest obsługiwana przez serwery pocztowe Google,
>
> Oczywiście istniała by możliwość migracji kont @zhp.pl ... itd na
> serwery Google, jednakże w chwili obecnej nie planujemy tego typu
> operacji i rozdzielamy usługi służbowej poczty dla wydziałów, hufców,
> GK, RN, CKR itd. a usługi dla każdego drużynowego, instruktora, każdej
> [...]

Dobrze... W takim razie pytanie brzmi - dlaczego rozdzielacie? Wiem, że
ZHR jest mniejszą organizacją, ale mają wszyscy maile @zhr.pl U nas
naprawdę nie jest mozliwe, żeby ktoś (np. google/golge/gogele itd.)
przejął nasz adres i maile mógł założyć?
Co z czytelnością? Jeszcze niedawno mieliśmy domeny w zhp.org.pl teraz
mamy zhp.pl a dojdzie nam zhp.net.pl
Czy już adres www.zhp.net.pl przekierowuje na www.zhp.pl ? Przecież to
stworzy zamieszanie.
No i co z tym fantem zrobisz? :)