[Czuwaj] zhp.net.pl

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Śro, 2 Lip 2008, 09:56:32 CEST

W dniu 2 lipca 2008 09:43 użytkownik admiral
<admiral w pomaranczarnia.org> napisał:

> <cytat kto="Łukasz Pierzchalski">

Jak Łukasz napisał "będzie" :) zatem jeszcze nie jest (technicznie).
Mamy zaplanowaną integracje kont @zhp.net.pl z innymi usługami dla
harcerzy, ale to mnóstwo pracy :)
Rozdzielamy jednak usługi dla hufców, jednostek centralnych etc. a
usługi dla wszystkich instruktorów/jednostek.

zhp.pl inna usługa, a zhp.net.pl to inna usługa.

> Bobik napisal:
> "Przy czym konto (opcja B)
> imie.nazwisko w zhp.net.pl jest kontem osobistym instruktora, i nie ma
> związku z pełnioną funkcją w GK , RN, itd itp."
>
> Jak osobiste, to nic nie szkodzi, jak ktos nie z organizacji sie zaloguje,
> moze w ten sposob dowie sie o nas wiecej. A wandalizm i tak jest
> zabroniony. Znow prewencja zamiast reagowania na zlo. Zatem, czy nie za
> duzo niepotrzebnej roboty dla administratorow, komendantow hufcow z
> zarzadzaniem tymi kontami ?

Konta są przyznawane dla jednostek/osób, które mają opłacone składki.
Zgodnie z zasadami hufiec przesyłając zgłoszenie (zbiorcze lub
pojedyncze) potwierdza fakt opłacenia składek przez jednostkę/osobę.
My w tej chwili nie mamy technicznej możliwości tego sprawdzić (w
przyszłości tak - ewidencja)

Zbiorcze zgłoszenie ma właśnie na celu zaoszczędzenie pracy, ponieważ
wysyłając nawet 1000 kont z hufca (hipotetycznie zakładając) jesteśmy
wstanie to zrobić w ciągu 30 min, tworzenie 1000 kont na każde
zgłoszenie hufca (pojedyncze) oczywiście jest możliwe ale kłopotliwe.
Dlatego przyjęliśmy drogę pierwszych masowych zgłoszeń zbiorczych :)

> PS: Ale generalnie mi sie podoba :).

cieszę się :)

--
Robert Majer