[Czuwaj] zhp.net.pl

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Śro, 2 Lip 2008, 09:59:14 CEST

W dniu 2 lipca 2008 09:56 użytkownik Michał Górecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> No ja też zostałem tylko zrażony tymi listami i komendantami. Już sobie
> wyobraziłem jak panie w hufcach będą chciały podania do tego, itp ;)

Jeżeli ktokolwiek z obecnych/czytających ową wymianę korespondencji ma
REALNE problemy z uzyskaniem konta (opieszałość,niechęć itd) z powodów
niezależnych od chętnego, bardzo proszę o przesłanie odpowiedniej
informacji do helpdesk w zhp.net.pl.

Zrobimy także że będzie dobrze :)

--
Robert Majer