Re: [Czuwaj] wolontariat a służba

Czw, 3 Lip 2008, 08:52:03 CEST

----- Original Message -----
From: "kowlak" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, July 02, 2008 5:10 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wolontariat a służba

> chyba niepotrzebnie zakręciłeś przykład. Sama wpłata "składki
> wspierającej"( - sam to wymyśliłeś?) to darowizna a nie deklaracja
> członkostwa wspierającego.

Może faktycznie zanadto "zakreciłem" ;-)
Jest istotna róznica miedzy darowizną a składką członka wspierającego.
Oczywiscie zazwyczaj wiąże się to z odrębną deklaracją przynaleznosci
ale nie ma takiej bezwzglednej koniecznosci
gdyż stowarzyszenie może akceptować stosowną treść przelewu.

Zresztą Grzegorz dał tez inne przykłady.

Czesław