[Czuwaj] Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - wyniki konkursu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 13 Lip 2008, 22:19:13 CEST

Nie widze tu nic drazliwego.
Jeśli np. Komenda Hufca w Otwocku chce zorganizowac duze wydarzenie i widzi
mozliwosc pozyskania srodkow, to powinna napisac odpowiedni wniosek.
Osoby, które już kiedys to popelnily, wiedza, ze nie jest to najprostsze
zadanie. Jeśli w Hufcu Otwock nie ma specjalisty, który chcialby to zrobic
za darmo, to należy poszukac kogos, kto ma odpowiednie doswiadczenie i zrobi
to za pieniadze.

Granty z UE sa tylko przykladem.
Widze, ze wiele razy jest tak, ze hufiec, czy choragiew rezygnuje z
pozyskania srodkow na jakies zadanie, bo nie ma kto tego napisac.
Gorzej, ze niestety zdarza się tak, iż wnioski sa pisane, ale byle jak i
wtedy odrzuca się je na wstepnych etapie z przyczyn formalnych.

Pojde dalej.
Jeśli hufiec ma prowadzic biuro, to niech to robi osoba, która pracuje na
tym stanowisku. Wtedy latwiej jest rozliczac za bledy i sukcesy.
Jestem przeciwnikiem pracy za pieniadze komendantow hufcow, ale ktos w co
najmniej przecietnym hufcu, powinien by zatrudniony, żeby zalatwiac
wszystkie sprawy papierkowo - ksiegowo - zarzadcze. Nawet jeśli to będzie
1/4 etatu, czy umowa zlecenie.

Pozdrawiam
Tomek Grodzki