[Czuwaj] Maria Hrabowska - Harcerski Rejestr Represjonowanych

Pon, 14 Lip 2008, 16:00:41 CEST

Dziś, 14.07.2008, odeszła na wieczną wartę hm. Maria Hrabowska,
bardzo rzadko miałem okazje spotkać się z Nią.
Wielka szkoda.

Tym większa że liczyłem iż porozmawiam z Nią o czymś
o czym dziś wspomniano w notce:
http://www.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=6748

> Z inicjatywy dh. Hrabowskiej powstał również Harcerski Rejestr
> Represjonowanych,
> w celu rejestracji represji wobec harcerzy więzionych i skazywanych
> za działalność niepodległościową i harcerską począwszy od roku 1944.

Chciałem zapytać, bo tylko raz zetknałem się z zapisem dot. HRR:
http://dokumenty.zhp.pl/pliki/glowny_20070424_170315_wu_2001_06.pdf

Jakie jest Wasze postrzeganie tego Rejestru ?
Czy istnieje on w zbiorowej świadomosci Waszych środowisk ?

Czesław