Re: [Czuwaj] pozytywny wizerunek harcerstwa

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Wto, 29 Lip 2008, 11:14:46 CEST

Dnia Tue, 29 Jul 2008 11:04:28 +0200 napisales[as]:

> podsylam jako ciekawostke
> mediach:

Acha! Jeszcze jedna rzecz. Napisalem mejla o tym przypadku, bo sa wsrod nas harcerze-samorzadowcy, harcerze-politycy. Nie jest, i nie bylo moim zamiarem ani osmieszanie ZHR, ani Andrzeja, ktorego znam 18 lat i z ktorym sie przyjaznie. Po prostu czasami wystarczy male przeoczenie i jest to wykorzystywane przez media, jak przyslowiowy bagnet, ktory wcale nie jest bagnetem i wcale nie jest taki duzy.
Mam tez wrazenie, ze wystarczy rzucic temeat, a niektorzy, bez obrazy, rzucaja sie na niego jak wyglodniale psy na ochlap miesa. Przykre to. Wydaje mi sie, ze powinnismy wykorzystac liste nie po to aby sie nawzajem punktowac i jeden drugiemu przywalac, w imie harcerskiego braterstwa, ktorym sie tu czesto szermuje, a uczyc sie na bledach i pomylkach. Nie tylko naszych. Dzien Mysli Braterskiej jest 22 lutego, ale zapominamy o pewnym hasle "Aby kazdy dzien byl Dniem Mysli Braterskiej".
W tym duchu konczac zycze Wam udanych wakacji i gwoli przypomnienia - zwracajcie baczniejsza uwage, gdzie i jak ubrani idziecie i jakie macie "dodatki" do munduru, bo moze to byc wykorzystane nie tylko przeciwko Wam, ale i organizacji, w ktorej dzialacie.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin