Re: [Czuwaj] pozytywny wizerunek harcerstwa

washa washa w tlen.pl
Wto, 29 Lip 2008, 12:44:27 CEST

szturmowy chyba wz. 55. Noz mniej wiecej takiej dlugosci, co harcerska finka.

Aaa, no jak nóż szturmowy to ja nie mam argumenta. jakby był bagnet byłaby wtopa.
Głupi ci dziennikarze

Pozdr
Filip Springer