[Czuwaj] opole

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Śro, 4 Cze 2008, 11:53:03 CEST

2008/6/4 Iwona Jakimowicz <ijakimowicz w wp.pl>:

> Dziękuje Sławku, że podałeś nam skład komendy, bo dla rzecznika
> ważniejsze by podać kto był gościem...

A ja się zastanawiam czy to w ogóle warto jeszcze komentować. Nie
chodzi przecież tylko o treść ale także styl i formę.
Bo chyba Rzecznikowi Prasowemu nie trzeba tłumaczyć, że w newsach
pogrubieniem wyróżnia się najważniejsze informacje a nie połowę treści
informacji. I że nazwiska obecnych to nie są najważniejsze informacje.
Ale - tego chyba nie ma już po co komentować. Trzeba chyba po prostu
poczekać aż władze się zmienią... przykre.

pozdrawiam,
hajder