Hajderowi - Re: [Czuwaj] opole

Szumyk szumyk w gmail.com
Czw, 5 Cze 2008, 09:04:08 CEST

Michał Szyndel pisze:
> A ja się zastanawiam czy to w ogóle warto jeszcze komentować. Nie
> chodzi przecież tylko o treść ale także styl i formę.
> Bo chyba Rzecznikowi Prasowemu nie trzeba tłumaczyć, że w newsach
> pogrubieniem wyróżnia się najważniejsze informacje a nie połowę treści
> informacji. I że nazwiska obecnych to nie są najważniejsze informacje.
> Ale - tego chyba nie ma już po co komentować. Trzeba chyba po prostu
> poczekać aż władze się zmienią... przykre.
>
> pozdrawiam,
> hajder

A ja się zastanawiam kto pisze takie idiotyzmy ?

Co ma zmiana władzy do błędów które popełnił ktoś zamieszczając
informację o zjeździe opolskiej ?

A nie lepiej po prostu pomóc tej osobie ? Ale chyba nie lepiej - to
chyba nie po "harcersku" :)

Nie mam nic przeciwko konstruktywnej krytyce każdej władzy - ale
ostatnio bicie piany na liście osiąga swoiste extremum ...

Czuj Duch !
dla tych co czują ....

Bartek